Якщо в момент отримання товару після покупки ви розумієте, що товар, який ви придбали, має заводські дефекти, то ви завжди можете його обміняти на інший, поки цей товар не прийнятий вами у перевізника!

Якщо ви виявили, що не вистачає будь-яких деталей або комплектуючих, сміливо звертайтесь до нас за вказаними на сайті телефонами або надішліть запит на нашу електронну пошту inbox.mpl.group@gmail.com, щоб зробити замовлення деталі, якої бракує.

Зверніть увагу, що обмін та повернення товару, придбаного в інтернет-магазині MPL Group здійснюється відповідно до закону України "Про захист прав споживачів".
У період до 14 днів після покупки, не рахуючи дня покупки, Ви можете повернути або обміняти придбаний товар.

Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами та умовами обміну та повернення товару

Обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання/збірки чи монтажу: подряпин, сколів, потертостей.

Для товару, який ви хочете повернути мають бути збережені:

  • повна комплектація товару;
  • цілісність та всі компоненти упаковки;
  • ярлики та заводське маркування.

При дотриманні зазначених вище норм товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України.


ПОВЕРНЕННЮ / ОБМІНУ не підлягають:

уцінені товари;
зібрані крісла поверненню не підлягають, згідно із статтею 9 «Закону про захист прав споживача»;
товари, які були у використанні та мають сліди експлуатації, ознаки монтажу/збірки тощо;
матраци (без упаковки / з порушеною упаковкою або вживані);
зібрані та/або пошкоджені після покупки товари;
товари, які втратили товарний вигляд, у яких порушено комплектацію, ярлики, маркування та ін.;
товари, що входять до переліку товарів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, наприклад, постільна білизна, наматрацники тощо;
товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення та/або за зразками (ескізами) покупця, у тому числі товар, який має індивідуально-визначені властивості, а саме: нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, доповнення зовнішніми деталями (кишенями, ручками тощо).

Увага! Товари, які виконувались або привозилися під індивідуальне замовлення підлягають поверненню або обміну тільки якщо виявлено заводський брак у процесі прийому (отримання) товару. Якщо товар індивідуальний, виготовлений під індивідуальні розміри та/або в оббивці/ДСП, визначеній замовником, цей виріб відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (повернення)).

Якщо заводський брак чи дефект виявлено після одержання товару під час його використання, то в цьому випадку оформляється рекламація* та передається на розгляд виробнику. Для оформлення рекламації необхідно надати фото/відео пошкоджений товар. Період розгляду рекламації заводом-постачальником становить до 14 робочих днів.

Якщо у вас виникла рекламаційна ситуація, звертайтесь до нас за вказаними на саті телефонами або надішліть запит на нашу електронну пошту inbox.mpl.group@gmail.com. Наші консультанти завжди допоможуть вам.

*Рекламація - претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцю або постачальнику з приводу неналежної якості або кількості товару, що постачається, виявленого в період дії заявленого виробником гарантійного терміну на товар.


Правила оформлення повернення чи обміну товару

  • Організація доставки та оплата доставки при поверненні товару здійснюється за рахунок відправника.
  • Повернення має бути оформлене без післяплати.
  • Товар, який підлягає поверненню має бути без слідів експлуатації та в оригінальній упаковці.
  • Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект.
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося, і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його одержали.
  • Якщо ви придбали товар із подарунком, під час здійснення повернення потрібно надати весь набір (товар разом із подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.

Повернення коштів покупцю на платіжну картку здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару продавцем та перевірки його на відповідність правилам здійснення повернення за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину, пов'язаних із доставкою товару Покупцю.

Для оформлення повернення коштів або обміну товару споживач повинен зв'язатися з нашим консультантом по гарячій лінії нашого інтернет-магазину для надання інформації, без якої процес повернення або обміну неможливий (дані покупця та його контакти, інформація про фактичне замовлення, номер рахунку, на який здійснювати повернення коштів).

Оформляючи замовлення на сайті mpl-group.com.ua, Ви погоджуєтесь з Угодою користувача, а також з умовами та правилами повернення та обміну, зазначеними в цьому розділі!

Здійснюючи свою діяльність, наш інтернет-магазин керується чинним законодавством України, а саме: Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів», Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів ", Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104, Постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.94 р .. №313 «Про затвердження правил побутового обслуговування населення» та ін. Тому зазначені умови не обмежують законних прав споживача, передбачених чинним законодавством України.