Інтернет-магазин MPL Group доставляє замовлення лише найкращими службами доставки, які заслужили довіру наших покупців. Здійснюючи замовлення, ви можете вибрати найбільш оптимальний для вас варіант отримання вашого замовлення. Детальну інформацію щодо способів доставки кожного товару ви можете отримати у свого консультанта.

Ми співпрацюємо з кількома вітчизняними та міжнародними логістичними компаніями. Ви можете не турбуватися про те, що ваш товар загубиться у дорозі. Ми контролюємо весь процес доставки. Щоб дізнатися, де знаходиться ваше замовлення, ви можете звернутися до наших менеджерів. Вони повідомлять всю актуальну інформацію щодо доставки вашого замовлення.

Варіанти доставки замовлень в інтернет-магазині меблів MPL Group:

Доставка у відділення транспортної компанії. Ви можете отримати замовлення в найближчому до вас відділенні Нової Пошти або Meest Express. Якщо у вашому замовленні є габаритні товари, будь ласка, при виборі відділення транспортної компанії переконайтеся, що воно може приймати габаритні вантажі. 

Адресна доставка. Ви можете скористатися послугою адресної доставки та отримати ваше замовлення одразу у себе вдома. Доставка меблів здійснюється до будинку/до під'їзду. Ви також можете замовити підйом вашого замовлення у квартиру чи офіс. Послуга здійснюється за додаткову плату та залежить від кількості товару, його обсягу та наявності у будинку вантажних ліфтів.

Важливо! Про необхідність занесення до будинку та підйому замовлення на поверх треба попереджати заздалегідь — у машині може бути лише один водій-експедитор. Якщо в день доставки у Вас не працює ліфт і Ви не бажаєте оплачувати підйом меблів вручну, будь ласка, зв'яжіться з вашим менеджером та перенесіть дату доставки на інший день. Служба доставки не несе відповідальності за працездатність ліфтів.

Самовивіз замовлення зі складу. Наші клієнти мають можливість забрати продукцію зі складу самостійно. Для цього потрібно зв'язатися з нашими менеджерами та уточнити, чи є потрібна продукція на складі, а також графік роботи складського приміщення.

Будь ласка, уважно ознайомтеся з переліком торгових марок, для яких можливий самовивіз:

  • Фабрика MatroLuxe. Самовивіз можливий у містах: Дніпро, Київ, Одеса, Львів, Івано-Франківськ
  • Фабрика ///AMF. Самовивіз можливий у містах: Київ, Чернівці, Львів, а також м. Самбір та с.Вирів Львівської обл.
  • ТМ Special4You. Самовивіз можливий у м. Київ
  • Фабрика LoftDesign. Самовивіз можливий у м. Дніпро
  • Фабрика Тиса Меблі. Самовевоз можливий у м. Чернігів
  • Фабрика RICHMAN. Самовівоз можливий у м. Горішні Плавні
  • Фабрика Goodwin. Самовевоз можливий у м.Дніпро
  • ТМ Simpler. Самовивоз можливий у м.Києві
  • ТМ VetroMebel. Самовивіз можливий у с. Погреби (Броварський район, Київська обл.)
  • ТМ Usleep. Самовивіз можливий у м. Дніпро
  • ТМ HighFoam. Самовивіз можливий у м. Київ

Терміни доставки та корисна інформація

Відвантаження товару здійснюється наступного робочого дня після підтвердження замовлення, якщо замовлена позиція є складі. У цьому випадку Ви отримаєте замовлення протягом 3-7 робочих днів, залежно від віддаленості вашого регіону.

Якщо ваші меблі виконують за індивідуальним замовленням, то термін відвантаження може бути збільшений на термін від 3-5 робочих днів до трьох тижнів. Все залежить від того, який саме товар ви замовили та від завантаженості виробництва на момент замовлення. Точні терміни виготовлення та відвантаження меблевої продукції уточнюйте у вашого консультанта під час оформлення замовлення.

Напередодні святкових днів термін доставки може бути збільшений, у зв'язку з високою завантаженістю виробництва та величезною кількістю замовлень.

Якщо хочете зробити приємне своїм близьким, подбайте заздалегідь про подарунок та оформлюйте товар якнайшвидше.

Отримання замовлення

Адресна доставка: коли замовлення буде вже у вашому населеному пункті і готове до доставки, з вами зв'яжуться співробітники логістичної компанії та уточнять, коли вам буде зручно зустрітися з кур'єром.

Доставка у відділення: коли ваше замовлення прибуде до відділення і буде готове до видачі, ви отримаєте повідомлення від служби доставки у вашому додатку на смартфоні, сповіщення у Viber або SMS про те, що ви можете отримати вашу посилку.

Важливо! Перед відправкою весь товар перевіряється на цілісність та страхується на повну вартість. При отриманні товару вам слід здійснити огляд замовлення в присутності співробітника служби доставки. Обережно відкрийте упаковку, переконайтеся, що виріб не має подряпин або інших пошкоджень. Перевірте, щоб у наявності були всі деталі та елементи. Після того, як Ви переконалися, що все добре, підпишіть документ про факт прийому та передачі товару та заберіть своє замовлення.

Якщо ви виявили брак або дефекти, вимагайте від кур'єра «Акт про фіксацію пошкоджень» і детально опишіть проблему. Також ви можете зв'язатися з нашими менеджерами  по телефону 0800 337 438 та отримати повну інформаційну підтримку. Наші консультанти завжди допоможуть вам.

Дізнатись детальніше про умови Обміну та повернення