Крісло офісне для працівників і керівників Starship White світло-сіре на роликах
Крісло AMF Starship пропонує низку функціональних можливостей, необхідних під час тривалої роботи сидячи. Воно має зручне сидіння і профільовану спинку, що підтримує поперековий відділ хребта та спину. Модель обладнана механізмом гойдання Tilt, завдяки якому можна відрегулювати висоту крісла та зафіксувати його в необхідному положенні. Не встаючи зі стільця, ви також можете налаштувати відповідну висоту спинки.
Зручні підлокітники з пластику з м'якими накладками додатково підвищують комфорт. Крісло обладнане погумованими роликами, які забезпечують чудову мобільність.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Модель: Starship
Механізм гойдання: Tilt
Матеріал оббивки: Тканина
Колір оббивки: Світло-сірий
Підлокітники: Пластик із м'якими накладками
Хрестовина: Нейлонова з кольоровими накладками
Висота виробу в нижньому положенні: 1190 мм
Висота виробу у верхньому положенні: 1290 мм
Ширина виробу: 640 мм
Глибина виробу: 680 мм
Ширина сидіння: 470 мм
Глибина сидіння: 490 мм
Висота сидіння в нижньому положенні: 480 мм
Висота сидіння у верхньому положенні: 580 мм
Висота спинки: 750 мм
Висота підлокітників від сидіння: 220 мм
Діаметр хрестовини: 700 мм
Ролики: Прогумовані
Максимальне навантаження на виріб: 120 кг
Вага виробу: 16,5 кг
Кількість виробів у пакованні: 1 шт
Об'єм упаковки: 0,15 м3
Кількість виробів на паллеті: 12 шт
Механізм гойдання "Tilt" для крісел керівника дає змогу вільно розгойдуватися вперед-назад із фіксацією в одному робочому положенні.
Зусилля по хитанню крісла можуть регулюватися, що дає змогу домогтися більшої або меншої амплітуди руху. Для гойдання або відкидання крісла назад, для досягнення оптимальної релаксації, необхідно докласти мінімум сил. Це дає змогу швидко, без зайвих зусиль перевести організм із робочого стану в розслаблене та відпочило. Водночас механізм фіксації робить використання крісла неймовірно комфортним.
Цей механізм часто встановлюється на крісла для керівників і рідше на операторські. Зручність цього механізму в тому, що він найпоширеніший і, якщо сталося зламання, можна його безпроблемно замінити. Усі комплектуючі завжди є в продажу в спеціалізованих магазинах, наприклад, у нас.
Правила догляду
Крісла необхідно розміщувати в сухих, провітрюваних приміщеннях (за температури повітря від +5 °C до +25 °C і відносної вологості повітря від 30% до 70%). Для максимально довгого збереження первинного вигляду крісел необхідно берегти їх від потрапляння прямих соняч
них променів і не ставити поруч із опалювальними приладами, позаяк через це їхній колір може потьмяніти й змінитися структура поверхні. Оббивка крісла довше збереже привабливий вигляд, якщо ви регулярно чиститимете її пилососом. Плями чистьте негайно. Пролиту рідину можна витирати білими рушниками або спеціальною тканиною, яка вбирає вологу. Металевий або пластиковий каркас потрібно протирати м'якою вологою тканиною з використанням спеціальних мийних засобів.
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Будь ласка, перед оформленням "Оплати частинами" від Приват Банку переконайтеся, щодля вашої картки дозволені інтернет оплати, а денного ліміту платежів достатньо для першого внеску.
Транспортування товару здійснюється на наступний робочий день після підтвердження замовлення, якщо замовлена вами модель у наявності на складі.
У цьому випадку Ви отримаєте замовлення протягом 3-7 робочих днів, залежно від віддаленості вашого регіону.
Якщо вибрану вами модель виготовляють за індивідуальним замовленням, то термін відвантаження може бути збільшений на строк від 3-5 робочих днів до трьох тижнів. Все залежить від того, який саме товар ви замовили та від завантаженості виробництва на момент замовлення.
Точні терміни виготовлення та відвантаження меблевої продукції уточнюйте у вашого консультанта під час оформлення замовлення.
Варіанти доставки:
• Доставка у відділення транспортної компанії. Ви можете отримати замовлення в найближчому до вас вантажному відділенні Нової Пошти або Meest Express. • Адресна доставка. Ви можете скористатися послугою адресної доставки та отримати ваше замовлення відразу у себе вдома. • Самовивіз замовлення зі складу.Наші клієнти мають можливість забрати продукцію зі складу самостійно.
Ми цінуємо вашу довіру та робимо все можливе, щоб ваші покупки в інтернет-магазиніMPLGroupбули комфортними та безпечними!
Вибирайте меблі з задоволенням, а про все інше подбаємо ми!
Інтернет-магазин MPL Group надає гарантії на товари від виробника відповідно до чинного законодавства. Кожний виріб супроводжується гарантійним талоном виробника, де вказані умови гарантії та рекомендації щодо експлуатації меблів.
Гарантійний термін експлуатації на корпусні та м'які меблі, шафи-купе, ліжка, стільці, ортопедичні матраци, топпери становить:
Для побутового використання – 18 місяців
Для використання в службових та громадських приміщеннях, готелях, гуртожитках – 12 місяців.
Ми гарантуємо якість наших виробів і підбираємо для вас кращі товари, щоб ви були задоволеними покупками в нашому магазині. Ми віримо, що наші меблі створені для того, щоб дарувати комфорт та створювати ваш ідеальний простір.
Продавець не несе відповідальності:
за незначну невідповідність кольорової гами товару. Колір товару на фотографії сайту може відрізнятися від реального кольору, через особливості передачі кольорів на вашому пристрої, налаштувань яскравості екрану, та інших факторів.
за затримку та перебої у наданні Послуг третіми особами (обробка чи виготовлення замовлення виробником та доставка товару транспортною компанією), що відбуваються з причин, що знаходяться поза його контролем.
Якщо у вас виникнуть питання або потрібна допомога з гарантійним обслуговуванням, наші консультанти завжди готові допомогти вам.
Дякуємо за довіру! Вибирайте меблі з задоволенням, а про все інше подбаємо ми!
Зверніть увагу, що обмін та повернення товару, придбаного в інтернет-магазині MPL Group здійснюється відповідно до закону України "Про захист прав споживачів". У період до 14 днів після покупки, не рахуючи дня покупки, Ви можете повернути або обміняти придбаний товар.
Обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання/збірки чи монтажу: подряпин, сколів, потертостей.
Для товару, який ви хочете повернути мають бути збережені:
повна комплектація товару;
цілісність та всі компоненти упаковки;
ярлики та заводське маркування.
Якщо ви виявили, що не вистачає якихось деталей або комплектуючих, сміливо звертайтеся до нас, щоб зробити замовлення деталі, що бракує. Для оформлення рекламації необхідно надати фото/відео пошкоджений товар.
Якщо товар, який ви придбали, має заводські дефекти, ви завжди можете його обміняти на інший, поки цей товар НЕ прийнятий вами у перевізника!
Поверненню не підлягає:
Уцінені товари.
Зібрані та/або пошкоджені після покупки товари.
Матраци (без упаковки / з порушеною упаковкою або вживані).
Зібрані крісла не підлягають поверненню, згідно зі статтею 9 «Закону про захист прав споживача»!