Яким має бути офісне крісло? Зручною – адже в ньому доводиться проводити весь день і більшу частину тижня. Представницьким – адже крісло є продовженням особистості фахівця. Сучасним – зізнайтеся, нікому не хочеться сидіти на стільці зразка минулого століття. Стильним, оскільки кожна людина прагне до гармонії, краси.
Дивно, але офісне крісло Matrix відповідає всім зазначеним вимогам. Регульований поперековий підпір дозволяє працювати без шкоди для спини і попереку і при цьому не дає забувати про хвилинках відпочинку в робочий час. Наявність підголівника, регульовані по висоті, забезпечить підтримку голови і зніме навантаження з шиї. Обгумовані ролики гарантують плавне і безшумне переміщення.
Механізм
Механізм гойдання "Tilt" для крісел керівника дозволяє вільно розгойдуватися вперед-назад з фіксацією в одному робочому положенні. Зусилля по хитанню крісла можуть регулюватися, що дозволяє домогтися більшої або меншої амплітуди руху. Для гойдання або відкидання крісла тому, для досягнення оптимальної релаксації, необхідно докласти мінімум сил. Це дозволяє швидко, без зайвих зусиль перевести організм з робочого стану в розслаблений і відпочивальники. При цьому механізм фіксації робить використання крісла неймовірно комфортним. Цей механізм часто встановлюється на крісла для керівників, і рідше на операторські. Зручність даного механізму у тому, що він найпоширеніший і, якщо сталася поломка, його можна безпроблемно замінити. Всі комплектуючі завжди є у продажу в спеціалізованих магазинах, наприклад, у нас.
Тканина Сітка
Тканина сітка використовується в наших кріслах буває двох видів: - тканина сітка для спинок складається з 100% поліестеру з щільністю 500 г/м. кв. - тканина сітка для сидінь дубльована складається з 100% поліестеру з щільністю 350 г/м. кв.
Правила догляду
Крісла необхідно розміщувати в сухих, провітрюваних приміщеннях (при температурі повітря від + 5 ° C до + 25 ° C і відносній вологості повітря від 30% до 70%). Для максимально довгого збереження первісного вигляду крісел, необхідно оберігати їх від попадання прямих сонячних променів і не ставити поряд з опалювальними приладами, так як через це їх колір може потьмяніти і змінитися структура поверхні. Оббивка крісла довше збереже привабливий вигляд, якщо ви будете регулярно чистити пилососом. Плями чистіть негайно. Пролиту рідину можна витирати білими рушниками або спеціальною тканиною, яка вбирає вологу. Металевий або пластиковий каркас потрібно протирати м'якою вологою тканиною з використанням спеціальних миючих засобів.
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Будь ласка, перед оформленням "Оплати частинами" від Приват Банку переконайтеся, щодля вашої картки дозволені інтернет оплати, а денного ліміту платежів достатньо для першого внеску.
Транспортування товару здійснюється на наступний робочий день після підтвердження замовлення, якщо замовлена вами модель у наявності на складі.
У цьому випадку Ви отримаєте замовлення протягом 3-7 робочих днів, залежно від віддаленості вашого регіону.
Якщо вибрану вами модель виготовляють за індивідуальним замовленням, то термін відвантаження може бути збільшений на строк від 3-5 робочих днів до трьох тижнів. Все залежить від того, який саме товар ви замовили та від завантаженості виробництва на момент замовлення.
Точні терміни виготовлення та відвантаження меблевої продукції уточнюйте у вашого консультанта під час оформлення замовлення.
Варіанти доставки:
• Доставка у відділення транспортної компанії. Ви можете отримати замовлення в найближчому до вас вантажному відділенні Нової Пошти або Meest Express. • Адресна доставка. Ви можете скористатися послугою адресної доставки та отримати ваше замовлення відразу у себе вдома. • Самовивіз замовлення зі складу.Наші клієнти мають можливість забрати продукцію зі складу самостійно.
Ми цінуємо вашу довіру та робимо все можливе, щоб ваші покупки в інтернет-магазиніMPLGroupбули комфортними та безпечними!
Вибирайте меблі з задоволенням, а про все інше подбаємо ми!
Інтернет-магазин MPL Group надає гарантії на товари від виробника відповідно до чинного законодавства. Кожний виріб супроводжується гарантійним талоном виробника, де вказані умови гарантії та рекомендації щодо експлуатації меблів.
Гарантійний термін експлуатації на корпусні та м'які меблі, шафи-купе, ліжка, стільці, ортопедичні матраци, топпери становить:
Для побутового використання – 18 місяців
Для використання в службових та громадських приміщеннях, готелях, гуртожитках – 12 місяців.
Ми гарантуємо якість наших виробів і підбираємо для вас кращі товари, щоб ви були задоволеними покупками в нашому магазині. Ми віримо, що наші меблі створені для того, щоб дарувати комфорт та створювати ваш ідеальний простір.
Продавець не несе відповідальності:
за незначну невідповідність кольорової гами товару. Колір товару на фотографії сайту може відрізнятися від реального кольору, через особливості передачі кольорів на вашому пристрої, налаштувань яскравості екрану, та інших факторів.
за затримку та перебої у наданні Послуг третіми особами (обробка чи виготовлення замовлення виробником та доставка товару транспортною компанією), що відбуваються з причин, що знаходяться поза його контролем.
Якщо у вас виникнуть питання або потрібна допомога з гарантійним обслуговуванням, наші консультанти завжди готові допомогти вам.
Дякуємо за довіру! Вибирайте меблі з задоволенням, а про все інше подбаємо ми!
Зверніть увагу, що обмін та повернення товару, придбаного в інтернет-магазині MPL Group здійснюється відповідно до закону України "Про захист прав споживачів". У період до 14 днів після покупки, не рахуючи дня покупки, Ви можете повернути або обміняти придбаний товар.
Обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання/збірки чи монтажу: подряпин, сколів, потертостей.
Для товару, який ви хочете повернути мають бути збережені:
повна комплектація товару;
цілісність та всі компоненти упаковки;
ярлики та заводське маркування.
Якщо ви виявили, що не вистачає якихось деталей або комплектуючих, сміливо звертайтеся до нас, щоб зробити замовлення деталі, що бракує. Для оформлення рекламації необхідно надати фото/відео пошкоджений товар.
Якщо товар, який ви придбали, має заводські дефекти, ви завжди можете його обміняти на інший, поки цей товар НЕ прийнятий вами у перевізника!
Поверненню не підлягає:
Уцінені товари.
Зібрані та/або пошкоджені після покупки товари.
Матраци (без упаковки / з порушеною упаковкою або вживані).
Зібрані крісла не підлягають поверненню, згідно зі статтею 9 «Закону про захист прав споживача»!